torsdag 22 oktober 2009

Torsdag=Sambo

Igår var det jobb och dyligt som gällde hela dan, inte så mycket att orda om .....Och idag var det en repris av gårdagen, nästan i alla fall. På eftermiddagen for jag över på Bredbyn för att kolla upp framtida arbetsplatser....När vi ska ut och "poola" som det så vackert heter. Norrflärke och Bredbyns hemtjänst besökte jag, sen kikade jag in på både Sörgården, Myrtengården och gruppboendet, så nu hittar man till ställena.. På Sörgården träffade jag en kille som jobbade med oss här i Skorped för länge sen, (trevlig prick) han skulle bli placerad i Myckelgensjö när nya organisationen börja gälla. Varför sökte han inte till Skörpe??


Sen bar det iväg hem och hämta busarna på Bakfickan. Efter intagen måltid pysslade jag med bokstäverna till väggordet....Blir nog inte klart till på fredag!

Sen parkerade vi i soffan och såg på Barnen i Bullerbyn medans vi väntade på att pappan i familjen skulle komma hem.....Oscar roade sig med att äta clementiner på löpande band. Fick sätta stopp på det hela när nr 5 skulle intagas. Kan ju bli förgiftad av alla vitaminer..??

Nu ska jag försöka få till en mapp med trädgårdbilder till kommande trädgårdsträff...Tack för mig.

1 kommentar:

  1. vänta lite här nu.....

    Du sa ju att "ordet" eller ordspråket sku bli klart innan fredag!! Kan då rakt inte komma på det!!! Hm.....

    SvaraRadera