måndag 5 oktober 2009

Det var VÄRST!!

Oj, vilka lydiga och snälla bloggläsare jag har. Ni tog mig verkligen på orden igår när jag önskade att jag skulle få över 200 läsare på en dag.....Det lät inte vänta på sig. Samma dag som jag skrev om det fick jag en ny toppnotering:
204 besökare igår....Hur ska jag fira det här...? Måste nog fram med champagnen, men få se nu, får man dricka det på en måndag? Jag väntar nog till på fredag så jag har nån att fira med. Sambon är ju bortskickad till Stockholm i vanlig ordning, så man ä alldeles själv..... Tack, för att ni vill läsa mitt "surr". Jättekul!! Nu törs man nog inte höja ribban nå mer, eller?
I alla fall gick Söndagen i sakta mak. Vi for på hockeyträning i Bjästa. Ska försöka få ett hockeyproffs i familjen?.....Nej, tror hellre att jag ska leda in honom på en musik karriärs bana.....En ny Robbie Williams kanske? Utan droger då får man hoppas...

Nova tar hockey karriären på fullt allvar, fast det inte är hon som spelar, hon talar inte om nått annat än att hon ska spela hockey! Dessutom fick hon en egen hjälm igår. Av en snäll familj längre bort i byn....Tog inte av sig den på hela kvällen! Hon ä väldigt uppvaktad för tillfället, fick en blombukett från mamman i familjen häromdan när hon gjorde ett besök på affärn.....
Idag måndag har vi varit lediga. Storgjorde och byggde äntligen om Oscars "hemliga koja". Han har tjatat om det en längre tid. Den hade "jussom" inget tak kvar, men nu är den i topptrim igen.

Ni såg väl vilken snygging det fanns i dagens Anundjö aktuellt.....En fd Skorpedstjej var med på "gör om mig" Och resultatet blev: SUPER!...jättesnygg frisyr och den lila klänningen va kanon!

Å när jag liks ä inne på tidnings innehåll....Ni läste väl om hur man ska få bättre kalitè på spermierna!? Just de!, samlag minst en gång om dagen....En studie visade att man fick mycke bättre kvalite på männens godsaker om man gjorde det ofta.....Det resulterade i mindre DNA-skadade spermier! Vad hade kvinnorna för roll i denna undersökning då?? Just de! Ingenting så klart....Stod inget om att vi fick nånon förbättring....förutom en trevlig stund då......?

Nu ska jag fortsätta min planering på min nya affärsidé, å nu äre en riktigt bra plan på gång...(det har inget med ovanstående spermietext att göra..) TACK Å HEJ
Sist så säjer jag: GRATTIS till en färsk BEBIS... Alexander och Maria fick en liten tjej igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar