torsdag 15 oktober 2009

Det ska vi fira!

Idag fyller sötnosen Alicia ett år...HURRA! HURRA! Hon bor i stora staden och firar nog med tårtkalas hela dagen lång. Jag vet en Skorpedsbo som självkTa bort formatering från markeringlart åker dit. Nämligen farmor Annie, hon tar också med sig mina två busar på färden. Här är Alicia ute på sin första husvagnssemester, hon trivdes bra på Åsele marknad, men hon fick nog ingen sockervadd......Kanske nästa år!

Vad mer kan vi fira idag då? Jo, nytt rekord på bloggen igen.... Igår blev det en toppnotering på 207 besökare.....Tack för det...
Oscar och Nova har svidat om för att fara till Alicia. Oscar säjer att han ska gifta sig med henne när han blir stor och skjutsa henne i en raggarbil.......Det torde väl gå bra, eller? Själv ville jag gifta mig med Anders Helgesson..... Och ni vet ju hur det blev med det! INTVÄTT kan man säja....men man ä ju faktiskt "giftasför" ett bra tag till...

Nu ska jag fixa lite grejsmojs inför kvällens "drabbning" på Bygdis....Hörs å syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar