tisdag 13 oktober 2009

Tisdag.

Igår var det jobb hela dan och sen försvann kvällen i rasande fart. Det ä ju "pannan" och dyligt som ska skötas om.....Det hela var så pass ointressant att jag inte skrev nått om det i bloggen. Det mest pulshöjande som hände var väl när Nova sprättade omkring naken och råkade kissa på "sladdklumpen" till datorn......Måndagar brukar va ganska tråkiga eller hur?

Om gårdagen var tråkig, så vet jag nån som höjde upp stämmningen rejält i dag istället! Nu har Skorped fått ännu en bilburen person. Nämligen E....
Hon är numera en stolt rattare av en Mercedes benz......Dagens största smile satt alltså på våran vän och arbetskamrat E. GRATTIS till körkortet!!
Idag var jag bort till sopsorterings station och där blir man mäkta imponerad! Vi i Skorped måste verkligen ha fattat det här med sopsortering. Det svämmar ju över i alla kärl...... Kanske en extra tömning vore på sin plats.......Kommun??
Efter dagens jobb har vi varit hemma och grejsat. Oscar sprang över till farmor så snart han klev ur bilen och senare på kvällen huserade han hos Axel. Men nu är klockan slagen och barnen har hopppat i säng......Och nu kliar det i fingrarna. Jag måste börja MÅLA på nått snart, det är ju flera veckor sen sist......

I natt ska jag fundera på vad som behöver målas......Borde väl finnas nån gammal möbel som är onöjd med sitt nuvarande utseende....Sweet dreams!

3 kommentarer:

  1. JAg ringde och sa till om att det va fullt i kärlen i lördags... HAN som svarade lovade dyrt och heligt att nån skulle komma å tömma - JAG ringer och klagar imorgon igen!!

    SvaraRadera
  2. Mycke skräp blire, Kan vi få till nån JUSTE affärside av detta tro?? Tänk, tänk, tänk...

    SvaraRadera