fredag 2 oktober 2009

Tidig morgon..

Uppe i ottan idag med...Nova vill aldrig sova iordning. Sover aldrig längre än till strax efter sex. Tur att man tycker att kaffe ä så himla gott att man bara därför kan sega sig upp. Idag har vi haft elektrikern här, som fixat strömmen i blivande hallen. Schysst!



Sen brännde alla killar iväg till Bjästa för att provåka lite skridskor. Oscar ville testa lite. Går det bra blir det väl hockeyträning varje Söndag framöver....Jag och "bråkNova" stannade hemma, jag ska börja jobba kl fyra och Nova är inte riktigt i form. Svin infuensan? Och nu har jag bestämt att ta vaccinet mot denna sjuka.

Hade skrivit osäker på anmälnings lappen men igår blev det tvär brådska att bestämma sig och då blev det plötsligt ett JA. Men jag är inte ett dugg rädd för att få svininfluensan, tycker det känns MYCKET läskigare att behöva ta två sprutor!!Huvvaligen...Men det kändes inte rätt att hoppa över själv och kanske sen tvinga sin son till att ta dom. Nu blire som de blir.


Nu har det hänt igen!! Jag har skivit om det förr....Läste ni bilagan hus och hem som följde med ÖAn i veckan här? Där gick det att läsa:


ETERNITEN ÄR UTROTNINGSHOTAD!! Ush å fy....vem vill döda ett utrotningshotat djur?? Inte jag i alla fall! Så våra plattor sitter kvar och blir en kultur skatt om si så där hundra år till...Bra va?

Nu sticker jag och kollar om det ska jobbas nå på Service ikväll? Tack å hej!

1 kommentar:

  1. Jo, jag fick din familj på tacos igår... synd att du alltid blir utan :-( men det ska väl bli nån råd på det.
    Jag tror baske mig att jag ska arrangera en matlagningskurs... men våra gubbar går väl fri för de är ju alltid borta på veckorna och vem vill gå kurs på helgen??

    SvaraRadera