tisdag 20 oktober 2009

Tisdag

Har rakt inte så mycket att förtälja idag. Dagen fördrevs i vanlig ordning på hemtjänsten och efter jobbet hämtades barnen på dagis. Där hade dom fullt upp med att baka diverse konstverk av en stor rosa trolldeg. Såg ganska kul ut.....
Brännde hem och lagade till lite gormé käk och sen när jag gick å hämtade posten fanns där en hel bunt med kopierade bokstäver som syrran fixat åt mig. Ska bli mallar till mina väggord, så nu vet jag vad jag ska roa mig med ikväll. Klippa och klistra!Vet i fågeln om det går att få till nått väggord av det hela. Var inte så lätt som jag trodde...Enklast är att ta dom här färdiga och kasta upp på väggen.....men då får jag inte texten jag vill ha....


Nu ska jag se på Stålmannen med barnen...Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar