söndag 30 augusti 2009

Söndag=Städdag?

Slavarbetarna i hallen gjorde klart i går kväll, så nu är golvet lagt och golvvärmeslingan är på plats. Det känns skönt att inte ha sågspån överallt. Dagens uppdrag blev således att städa bort all sågspån som spridigt sig ÖVERALLT!

Sen fick vi trevliga kaffegäster på besök,( tur så man fick en paus i detta tråkiga städande.) Två Mosjöbor och en släkting som bor några hus länger västför....Trevligt! Vi drack kaffe och surrade på om allt möjligt.

Har nu roat mig med att gå igenom lite bloggar, man måste ju hålla sig "up to date". Jag läste på Miwas blogg att hon nämnde en klasskompis som hette Linus. När jag läst om han tidigare trodde jag att det var "våran" Skorped Linus det gällde, men det var det nog alltså inte....Kan bli lite fel, trodde det var han som var och drinkade i stan för nån månad sen?? Nu fattar ingen nått av det här svamlet....inte ens jag själv....

Ikväll drog vi iväg husvagnen på vinterförvaring, och nu har barnen gått till sängs vilket betyder att: Nu infinner sig lugnet här på Skorpedsvägen 35...

1 kommentar:

  1. Det var en Linus som är i från sörliden!
    Varför har du inte tävlat om att vinna en plattång? Skicka in en rolig bild nu =)

    Kram Miwa

    SvaraRadera