tisdag 11 augusti 2009

Simpel dag...

Den här tisdagen har gått sin gilla gång. Idag har det varit diverse tråkigheter på schemat. Tvätt, städ, matlagning mm. Inte direkt intressant att läsa om eller hur? Men det kan jag uppväga genom att slänga in lite trevliga bilder ur mitt "arkiv" istället....Harriet och Rickard. Bilden är tagen under påsk helgen.....

Idag har Oscar och Emil lekt hela dagen. Både inne med bilarna och ute. Fyrhjulingen fick prova på en "fällning" idag igen. Både Oscar och Emil åkte...Dom körde tipp och Oscars fot hamnade under. Annica var i närheten och kom till undsättning. Oscar haltade lite här på eftermiddan men till slut glömdes det onda bort och på kvällen följde han och Emil med Katrin och kompani på fotbollsträning.... Här var det 20-års jubileum på gång. Den här trion ser väl nöjda ut...eller?(Markus uttryck vet jag inte vad det står för...) Här sitter dom längst bak i limmon i alla fall....

Sambon jobbar över ikväll, så här är det lugnt och skönt....Kan sitta vid datorn i godan ro...Värst är att min senaste affärsidé verkar vara såld...Borta från blocket är "affären" i vart fall......Då var det nog ett fynd! Måste bli mer "på" inför nästa projekt....

Dom här hårdingarna hade hittat till Bygdegården i våras....

Nova har gjort en total "makeover".....Visst blev hon söt?

Här verkar Mor och Dotter väldiga överrens....Men har jag en fluga på läppen? och har Mamma ett för stort tuggummi i truten...????

Nej, nu ska barnen i säng, för i morgon är det Bakfickan som gäller igen. Tack för mig....



1 kommentar:

  1. Jag har en ny affärsidé som vi ska satsa på... men den säger jag inte här för då är det väl nån rackare som snor den av oss... Toriro:s dotterbolag klklAB - Nu ska vi bli rika!! Vi tar en överläggning framöver!

    SvaraRadera