onsdag 12 augusti 2009

Idag efter jobbet brännde jag över på Bredbyn. Förresten, varför säjer man på Bredbyn..? Skulle aldrig fälla mig in att säja: Nu åker jag på Skorped.....Fattar ingenting! I alla fall är det en kusin som fyller år i morgon, så jag ordnade med present och kunde även fynda lite svarta ljus åt mig själv....

Nu packas det för fullt i det här huset igen. Vi ska ut på en sista tripp med dyrgripen. Färden går mot Sundsvall och Alnön. Har hittat en camping där som ser hel mysig ut...(Är nog inte allt för långt ifrån Ikea), och då man likt ä neråt Sundsvall går man väl in där eller hur?

Jag tror inte man behöver packa så mycket, jag jobbar hela fredan och vi ska va hemma till på Söndag igen. Räcker det med tre par jeans och lika många kjolar?? Brukar alltid ta med mej för mycket, men hellre det än att man saknar något favorit plagg.....

Robert har jobbat över ikväll och Oscar har haft Axel på besök, så här är det lugna gatan.....men nu ska jag försöka få svartvinbärs saften på flaskor. Tack för mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar