fredag 28 augusti 2009

Lediga fredagen...

En gång på fyra veckor lyxar man till och är ledig fredan...Härligt med lång helg! Här är det full fart med byggnationerna i hallen. Svärfar och Robert grejar på som bara den. Förhoppningsvis ska golvet va igen innan helgen är över...Nova blev ju som sagt hemma från Bakfickan i går. Farmor tog henne först och sen när vi hade arbetsplatsmöte kom Annica och "sytade". Tack för det, då fick jag både jobba och va med på mötet. Nu måste man ju hänga med i svängarna när det nalkas 75-100 snart. Nu har vi fått ansökningsblanketterna och jag tror jag har bestämt hur jag ska söka....För Resursplanerar tjänsten är nog bara att glömma.....Ingen ringer för nån intervju...undra varför...??

Nu ska jag fortsätta med mina kaloribomber som är i frysen. Mandelbiskvier med chokladsmörkräm och vitchoklad topping.....mums, det blir nog en sån till tre kaffet!
Jag har hört ryktas om att det är husvags köp på gång här i byn. Det blir nog att knalla över till "grannen" fram på kvällningen och speja lite, Oscar hänger förstås med. Han älskar husvagnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar