onsdag 5 augusti 2009

Tårtracet fortsätter....

Igår kom syrran förbi, så vi mumsade tårtrester tills vi rullade fram...Värst är att det fortfarande finns kvar så det blir tårta idag också....Sen försvann dagen på nå vis. På eftermiddan kom min mor förbi. Vi har äntligen fått tummen ur arsle och åkt iväg till Harpsjö Perenner.( Jag ber om ursäkt för att jag skämtade att Ethel somnat här på soffan....När hon kom hem på kvällen hade hon 39graders feber. Krya på dig.....)På kvällen gick vi över till "snygg-Tommy". Han hade bullat upp med både smörgåstårta, negerbollar och chesekace. Mums va gott det är....Men det är värst med fetman, ha, ha....Vi gratulerade Mira igår också, här öppnar hon ett av paketen. Barnen lekte och hade kul.En hel "skock" med släktingar mumsar tårta för fullt.....Sen när barnen blev för trötta va det till att gå hem igen.....Kan meddela att Tommy inte blev nå RIKARE på alla trisslotter han fick....Inte jag heller för den delen. Inte en vinst på massor av lotter.....

Idag firar vi MARINA EKMAN....Som fyller år. GRATTIS!! (mera tårta, mums)
Här har dagens "jubilar" just förlorat i ett hockey spel.....Ser väldigt besviken ut....Tror det var Rickard Näsan som tog hem segern (om jag minns rätt)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar