fredag 7 augusti 2009

Harpsjö Perenner...

Nu har jag äntligen hittat till Harpsjö Perenner. Slog följe med min mor och åkte dit och blev mäkta IMPONERAD!! Va fint det va där. Stora, rejäla, välskötta växter, och priset sen! Ynkliga 120 kronor för tre stycken. Jag köpte sex växter men jag måste nog snart dit igen och fynda.
Denna Holländare är trädgårdsmästare till yrket och han talade om drömmen om att ha en visningsträdgård och ännu mera växter. Hoppas verkligen det blir av....

Här spanar vi in alla växter. Dom två brudarna till höger är fortfarande i chocktillstånd efter alla pussar dom fick av trädgårdsmästarn.....(jag fick inte en enda)

Så, hallå där ute! Nu åker ni till "gammskola" å köp nå växter. Skulle ni mot förmodan inte ha nått trädgårdsintresse, köp ändå och ge bort till nån ni tycker om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar