tisdag 18 augusti 2009

Börja dra ihop sig

Nu börja det dra ihop sig.... Inte till nå "fulvär" utan till att söka om våra tjänster inom kommun. Jag har storgjort och sökt tjänst som resursplanerare, en ny tjänst som träder i kraft nu i samband med omorganisationen. Kontorstid måndag till fredag......Min första jobbsökning på över 15år.

Men jag har nog ingen större chans att sno åt mig Resursplanerartjänsten, och då blir det till att söka fem olika tjänster/person och se vad man får. (Beror på arbetade år inom Kommun.) Kanske drar man till och söker en 75a i Solberg. Billigt å bra??.....Nej, det får bli hederliga gamla Skorped både som första och andra hands val. Man vill ju inte gärna köra allför långt för att göra precis samma jobb nån annan stans. Sen tar jag väl dom tre sista valen på Bredbyn......

Annars har det varit jobb som vanligt idag och sen har man väl inte gjort så många knop. Började att kolla lite på gardinerna från Ikea, men det kändes lite svårt så dom åkte tillbaka ner i påsen igen....

Nej, nu ska jag gå in på min nya favorit sajt. styleroom.se, där kan jag va i timmar och bara surfa omkring och spana in alla snygga hem. Gå dit ni med! Jag har blivit medlem men har inte lagt in några bilder än......(Annica! Du vill säkert gå dit och speja...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar