fredag 12 juni 2009

Jobbar helg igen...

Jag tycker att jobbarhelgerna kommer nog så tätt...? Men nu har jag riktig nedräkning inför semestern. Jobbar den här helgen och sen drar jag till och jobbar 7-12 på ons. Sen är det SEMESTER! Eller rättare sagt jag börjar med föräldraledigt över midsommar. Man ville ju va säker på att få ledigt. Arbetsgivarn kan inte neka till det. Om man lämnar in i god tid vill säga. Semester kan det ju bli avslag på.....Så dagens tips blir: Var riktigt snål när ni är hemma med barnen. Då har ni esset i rock ärmen sen när det gäller ledighet.....

Välkommen Veronica till min blogg... Trevligt att fler ansluter sig till denna sida......Tackar ödmjukast......Har haft min besöksräknare i en månad och jag ser att jag har över 96 besökare varje dag....KUL att ni vill joina mitt svammel....

Alla ni där ute som dricker starkt. Nu är det helg igen! Men här kommer en uppmaning!! Kom ihåg att inte göra om samma dumhet som Andreas Salomonsson. Att åka dit för fyllestyrning kostade honom den nätta summan av 66 000.....Usch va dyrt allt har blivit! Hoppas att han drack nå riktigt gött på kvällen...Men de va väl nån jummen avslagen öl han hinkade...??

Här verkar han i alla fall lite försiktigare med drickningen. Det är nog 19 år sedan. Titta på dom, Salle och Henrik Gradin. Oskyldiga så det förslår! Men vilka sötnosar.. Vi tyckte dom va jättesnygga...Eller va det bara Salle vi tyckte om? Det har jag har glömt.....Här har dom dykt in på en fest vi hade när gymnasietjejerna bodde ilag på Valla....(kolla in tapeterna i hallen..)

Ni har väl studerat eran ÖA noggrant idag (fre)? Där är en bild på den färskaste 50-åringen i från Skorped.....Numera bosatt i Sollefteå. Hon verkar gilla Scotts, som alla vi andra......
Tack och god natt.

1 kommentar:

  1. Tack för välkomnadet Linda!!!
    KUL me så många besökare VARJE dag.
    Men ja undrar hur många "papparatzi" vi var där ute i hallen på Valla... för jag har en nästan likadan bild o ja vet ytterligare en, från en annan vinkel...oj, oj, oj!!! Vi måste ha vart mäkta stolt me sånt besök;)

    SvaraRadera