tisdag 2 juni 2009

Hur stavas Teiqila??

Denna dag är snart till ända. Det enda som fattas är hemmafruarna, bara dreamboxshelvetet fungerar.....Idag har man jobbat i vanlig ordning. Men det var kris på personal fronten idag med! En annan ordinarie stackare blev utkallad idag. TYPISKT....Det märkligaste som hände på jobbet idag var att jag hade lyckats ta på mig en av Roberts foppaskor och en av mina egna i morse när jag skulle iväg. Gick flera timmar innan jag märkte nått. En 43 å en 38..... For hem på lunchen och bytte till rätt storlek.....



Sen på kvällen gallrade vi lite i morotslandet och vattnade i rabatterna. Jag höll på ta död på planterna jag köpte igår, men dom repar sig kanske efter en vattendusch.....Mormor och Lisa dök upp så då fick vi lite kaffe också, plus ett smakprov av Årechokladen jag fick i Morsdagspresent....Väldigt gott. Köpt på LUNDS. Oscar säjer att Eva ska ta hem mer och då ska det bli med teiqila smak. Hm, tror faktiskt att jag väljer spriten för sig och chokladen för sig. Både choklad och teiqila är smarrigt, men ilag??? Kila iväg på Lunds och köp den för att testa vet ja!! Men vänta till närmare helgen, ingen RÅ-supning på vardagarna tack.....Nu går jag och lägger mig i alla fall.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar