fredag 22 oktober 2010

utspridd familj....

Oscar har dragit iväg till skolan, Pappan och Nova brännde iväg till Kramfors för att besikta en bil.....Å jag då, vad ska hitta på??? Jo, mot staden så klart! Man kan ju fråga sig vem i familjen som får skojigast? Det måste bli jag.

Ska försöka få tag i en frisör som kan ordna till svintohåret. Å som vanligt vill jag ha en helt ny frisyr, men dom får inte klippa nått.....Sen ska barnen ha varmare skor mm mm. Så jag blir nog i staden hela dagen. Härligt!

Will be back.......from Lantislygdman

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas du gick på attityd ;P

    SvaraRadera
  2. Miwa, såklart att jag gick till attityd först! Men det var lång kö på drop in salongen....Så jag fick gå till en konkurent....Inte bra!! Nästa gång ska jag försöka att beställa en tid i förväg...:)

    SvaraRadera
  3. Haha, låter bra det! Du blev snygg i håret än fast du gick till en annan salong och det var ju huvudsaken :)

    SvaraRadera