lördag 2 oktober 2010

Tidningen 7

Igår var repotaget i Tidningen 7 som handlade om min inredning och mina "loppisfynd"......Kul !! Det blev ganska bra tycker jag. Det enda jag är besviken på är att Erlands vitsprayade älghorn inte fick vara med på bild......Som reportern förövrigt hade döpt om till "stort renhorn" läste jag i tidningen. Hon har nog inte sett mycke av varken älg eller ren?
Nu måste jag leta reda på några nya målningsprojekt, för just nu har jag INGENTING på gång......inte bra, får nog fara på en loppisrunda snart.
Så här ser ÄLGhornet ut i alla fall. Supercoolt tycker jag!


3 kommentarer:

  1. Jättekul att se dig i 7:an, fint reportage !
    Kram !

    SvaraRadera
  2. Var hemma hos mamma och pappa och såg dig i tidningen. Fina grejer du pysslar med, jag har ett spraymålat renhorn jag också, skall i framtiden användas som hatthylla/klädhängare tänkte jag:) Ser framemot nya makeovers av gamla grejer./Agnes

    SvaraRadera
  3. Tack! Va glad jag blir! Ditt renhorn kommer att bli kanonbra som klädhängare....

    SvaraRadera