lördag 23 oktober 2010

Husesyn.

Gårdagens stadstur gick smidigt som tusan. Nu är håret klippt, skorna till barnen är köpta och dessutom slank det ner lite bonusgrejer till mej.....En rutig skjorta och en svart kjol t ex. Ja visst ja! En ny klocka blev det också. Jag var aldrig riktigt nöjd med min bling-bling klocka ifrån Åsele Marknad. Ett råd: Köp aldrig klockor efter att ha druckit för mycket smirnoff....Det kan bli hur tokigt som helst!

Igår kväll kom våra "grannar" från Mosjö och hälsade på, trevligt! Vi drack kaffe och sedan bar det iväg mot Annicas Torp....
Syrran hann nästan inte ens få nyckeln i sin hand förrän vi var där och snokade.....Det är ett jättemysigt hus och jag tror hon kommer att få superfint! Såg att det redan fanns ett par färghinkar på plats i torpet. Hoppas jag hinner va me och måla!! Det är ju SÅ kul!

Idag har jag bakat kososmazariner......så nu är frågan: Ska jag fara ut och springa eller ska jag dricka kaffe och ta en mazarin????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar