tisdag 5 oktober 2010

Hemmafruarna

Ikväll har barngympan startat upp igen. Det tycker Nova är jätteskoj. Tack till tjejerna som håller i det hela! Jag höll nästan på att missa premiären, men som tur var kom farmor förbi och påminde mig. Nova ville ju gärna gå.

Medans Nova var på gympan och Oscar var hos Emil for jag ut på springrundan......Usch, va tråkigt, men ack så behövligt......


Dagen har annars mest gått åt till att stöka på med än det ena än det andra. Försökte göra lite höstmys i köket.

När jag rotade igenom mina dukgömmor hittade jag detta mästerverk. En STOR broderad duk, som jag fått av en gammal tant. Passar riktigt bra där på bordet, men en sån där "finduk" törs man väl aldrig ha framme. Vi är ju rätt sölsamma av oss. Tänk vilka oändliga timmars jobb det ligger bakom en sån där duk....

Det är inte bara barngympan som startar ikväll. Desperate housewifes börjar också nu i kväll. Det är det enda program som är VIKTIGT! Bör absolut aldrig missas.

Så det ska jag se nu. Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar