onsdag 13 oktober 2010

Besöksstorm!

Usch! Vilka ruggiga dagar det är. Blåsigt och kallt som tusan.....Men, då blir det desto roligare att hålla sig inomhus och tända lite ljus. Myspys!

Den glada chocken ifrån Bröllopet håller i sig än. Trevligaste Söndagen på länge, och nu har Öbergs familjen stuckit till Turkiet för att sola och bada. Hoppas ni får det bra, med mycke sol (och mycket Efes också för den delen!)

Oj! Vilka besökare jag haft på bloggen! 210 stycken både igår och förra dagen! Vad trevligt. Det måste bero på de läckra bröllopsbilderna, eller hur? Men det gamla rekordet ifrån Augusti på 258 besök består. Jag måste nog hitta på något riktigt smarrigt för att det ska slås......Hm.......fundera, fundera......Det kan ju knappast locka till läsning genom att berätta att jag avfrostat frysen och städat skafferiet idag?

Slänger in lite fler bilder ifrån vigseln så länge.
Här bombarderas familjen med ris!
Nova var fin i sin "gamla" nyårsblåsa. Här sitter hon och skålar med Isak. Grabbarna Öberg hade fått var sitt halsband med tillhörande ring, som det stod Öberg i. Ringarna/halsbanden var jättesnygga. Bra idé tycker jag.  
Lars Jacobsson är en gift man sedan några år tillbaka. Här ger han sina bästa tips till brudparet för ett lyckat äktenskap!

Nej, apropå äktenskap. Nu blir det Bonde söker Fru........Adjöken!

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur du ska få fler läsare... Ni får väl dra till å gifta er ni också och ha ensamrätten på bilderna... Eller så tar jag bilderna och även bloggbesökarna!!

    SvaraRadera
  2. Hm...Att gifta sig känns inte som något alternativ....funderar mer på att skriva ett testamente, fast det lockar knappast till fler läsare, hi,hi....(men det behövs ju inte heller)

    SvaraRadera