tisdag 5 oktober 2010

Besviken.....

Hur fågeln kunde hela gårdagen gå utan att en minsta lilla kanelbulle slank ner i magen????? Fy skäms! Är besviken på mig själv! Jag varken bakade eller köpte nån bulle.....Har läst i bloggarna runt omkring här att det har mumsats kanelisar till höger och vänster. Jag lägger väl in bullstöten nästa år istället. Har man inte bakat bullar på fem år så varför prova nu.....?

Nu måste jag göra reklam för http://www.nelly.com/ . Jag beställde lite kläder där för några dagar sedan och redan igår damp paketet ner i brevlådan. Behövde inte ens åka till Bredbyn för att hämta det.....Kanon!

Har ni förresten sett deras sortiment av skor?? Gå in på sajten och bli sugen vet ja! Synd att man inte kan föra sig i såna här läckra skor, å inte ä man bjuden på nån finare kalasing nån gång heller......så vad ska jag ha dom till? Nej, det blir inget köp. Men, håll med om att dom ä supercoola!
Vem kan gå i såna här skor???

Nu ska det bli städning.......Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar