söndag 24 oktober 2010

Lördagsräkan...

Vad räknas egentligen till  MOTION?? Kan det heta att man motionerar om man går från A till B och på B-stationen dricker två glas vin och äter minst lika många chokladbitar.......å sen går tillbaka till A igen. Om så är fallet, så var jag ute och motionerade igår, medans sambon såg på hockeyn.....Jag gick nog flera kilometer! Bra jobbat Länsman!
Min "nya" frisyr och nya skjorta också för den delen.....Enda skillnaden på huvve är väl att frisören lockade topparna utåt.

När jag kom hem ifrån min hårda motionsrunda, hade Skorpeds nygifta par dykt upp. Det var trevligt! Vi såg slutet på matchen och jag fick intervjua Marina hur det var i Turkiet....Sen blev det räkor med diverse tillbehör och vad som hände sen kan ni själva försöka lista ut.... :) :) :)

Nu måste jag ta ytterligare en kopp kaffe och fortsätta fundera på min nyaste affärsidé.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar