torsdag 28 oktober 2010

Ikea all day long!!

OJ, oj, oj!! Vilken Ikea tripp det blev igår, helt i min smak. Vi for åtta på morgonen och kom hem tjugo över tio på kvällen. Här kan man tala om att utnyttja öppentiderna.......Men, än fast vi var borta precis hela dan så blev det stressigt på slutet....."Ikeagåningen" blev så långvarig att vi inte hann med Birstagallerian riktigt som vi ville. Det behövs två heldagar minst för att gå igenom alla affärer där borta.... Nån karl som vill hänga med nästa gång???

Men, det var inte konstigt att det tog tid. Vi fyra skulle ju provsitta, provligga,  dra, slita och inspektera precis allting, väldigt kul må jag säja.

Det här köket vill jag ha!
Vad fyndade vi då? Allt såklart. Jag köpte mattor, ljus, fat, gardiner mm mm, plus lite skor och kläder förstås! Innan vi åkte hemmåt fikade vi en sista gång och ovanpå den nyss svalda äppelpajen drog vi i oss varsin korv/pizzaslice för 10kr också. det hör jussom till. Räknar man ihop dagens matintag så åt vi fyra gånger på Ikea. Härligt!
Vädret var inte det bästa.....Här försöker vi montera nya vindrutetorkare nyss inköpta på Biltema.
Hoppas vi åker till Ikea snart igen?

Nej, nu ska vi åka till Biblan. Jag ska lämna tillbaka en Lisa Marklund och kolla om jag hittar en ny.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar