söndag 17 oktober 2010

Grattis Alicia!

I fredags var vi äntligen och hälsade på Mattias och Maria i Ås. Sötnosen Alicia fyllde två år, så då passade vi på. Där var det ett väldigt kalas med tårtor, godis och bamsestora NEGERbollar såklart!

Jag fick provsyta lillebror Noel också. Åh, va mysigt det var.....blir nästan lite sugen på en egen bebis! Fast utan graviditet då.......Noel är en blyg liten kille, så efter några minuter hos mig började han snegla efter mamma och pappa å sen kom tårarna! Synd, jag har kunnat hållt i han hela eftermiddagen.

Alicias tårta var värsta konstverket. Pippi och hennes vänner prydde den jättegoda och snygga tårtan! Det var Göran Wallins tjej som hade bakat....Bra jobbat!

Efter några timmar var det dax att dra vidare. Fredagskvällen avslutades med att Sambon åkte iväg på planeringsmöte med Sportklubben, och jag bänkade mig framför Idol......å det är ju inte sämsta man kan roa sig med en fredagskväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar