tisdag 22 september 2009

tisdag...

Då var den här dagen snart till ända. Flyter på i sakta mak..... Jobbat på som vanligt och sen var det ätning och dyligt som skulle ske. Oscar stack över till Farmor och kusinerna som var där.....Jag och Nova såg på Mumintrollet på hattifnatt ön. Ganska spännande faktiskt, kanske inte som en Beckfilm, men ändå.....

Nu är biljetterna införskaffade inför lördagens Pubkväll. Har hört några till härifrån som ska iväg på denna ROLIGA tillställning. Då kanske jag tar på mig mitt nya fina halsband....Konstigt nu när sambon är borta får man massvis med uppvaktning.....
Fick en present igår kväll, ett halsband med barnens namn ingraverade. SNYGGT! och här om dan var det en chokladkaka...var ska detta sluta?

Vad är dom HETASTE nyheterna i Skorpeds socken i dag då....?? Jo att:

Kvinnor med stora bröst är sämre i matte!

Det är soptömmning i morgon bitti!!

Och det viktigaste av allt......vägen till BYVATTNET har fått besök av en VÄGHYVEL!!!

Det var det, tack för mig...

1 kommentar:

  1. Kul att du uppskattade halsbandet... Det va en deal mellan Oscar och mig...
    Till och med Faktorsvägen har fått sig en omgång av hyveln... det va inte så tokigt!
    Ang Pink-bruden - vi ska kolla i skolkatalogen så kommer du säkert ihåg.
    Undra just om man är bra på matte eller ej... huvudsaken är att man kommer ihåg soptunnan! Skulle bli lite fullt annars!
    Ha´re

    SvaraRadera