söndag 6 september 2009

Det går trögt med bloggandet i helgen. I alla fall har vi lyckats bygga igen ett fönster i hallen och jag har städat bilen. Tråkigt men nödvändigt, vill ju att bilen ska se fräsh ut inför kommande besiktning....Borde va bara att rulla igenom, brukar vara så när man kör bil med stjärna.....Eller??

Har fått lite rapporter från Kullberge och Lasse-stefans. Å dom jag pratat med verkar överlevt det hela...Vet ni om att det spökar på Kullberge? Har hört det från säkra källor.
Dom här "jäntern" va på plats...Vört dom danse så höftkulern gick ur le? Hörde att dom inte behövt svälta i helgen, dom hade visst en egen privat kock från Sjöland med sig!Så här se nog Kullbergs-spöket ut.....Vem av dom jag menar får ni själva lista ut.....
Tror att några ur det här sällskapet också fanns på plats i Kullberge. Åtminstånde dom två som sitter närmast kameran....Den här bilden är ifrån Åsele.

Idag skiner solen i alla fall. Regnet har ju som sagt öst ner i helgen. På fredags kvällen blev man dessutom anfallen av tusentals paddor när man stack ut näsan här på byn....Äckelpäckel. Va fågeln ska dom ut på asfalten å göra? Låg ganska många mosade efter vägen också.


Min klematis som jag fyndade av Ubergs blommor på halva priset är i full blom.

Nu går jag och duschar inför kommande kvällskift på Service. Man måste ju se fräsch ut. Tänk om Ambulans killarna dyker upp......Vi hörs och syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar