torsdag 3 september 2009

Hello!

Idag har Oscar varit på 4-5 års. Medans har jag och Nova hållit på med det aldrig sinande tvättberget. Usch å fy! Höst städat badrummet har också stått på schemat. Bara tråkiga saker alltså....Det här blev resultatet av badrums stylingen....

Det som står på tvättstället är presenter jag fick när jag fyllde år. Passade utmärkt i badrummet. Tackar!!Ny matta och orkide från Ikea och svartmålad kruka och ljuslykta. Det är tredje färgen för lyktan nu....Helshysst med sprayfärg!

Harpsjö Perenner har fått sig ett besök idag. Det var lite roligare. Fyndade växter på halva priset. Det gillar vi....Ni kommer väl ihåg att åka dit och köpa växter? Fem stycken stora, fina perenner för bara 150kr!!
Nu börjar det närma sig helg igen, är så fågla LESS på detta varannan helgs schema!! Spyr på allt ihopa...I morrn innan jobbet ska vi stor göra och åka till stan och panta flaskor. Vi brukar göra det en gång om året, men nu har det samlats lite extra mycke. Det behövs en släpvagn för att frakta det hela......Det går alltså åt en hel del dricka i vår familj, och det är jag som konsumerar mest. Dricka är min huvudföda.....

Avslutar detta inlägg med "Hört i hemtjänsten"

"Då man ärbet gå man å leäs ätte pension, å när man fo nä blire ba ett JÄVLA HELVETT"

Tänk på det alla ni där ute....man är under 40 och säjer redan att man längtar till pension..Det kanske inte ä så häftigt ändå??

1 kommentar:

  1. Vill också ha ett snyggt badrum. vart köpte ni badkaret? är det bubbel?

    SvaraRadera