fredag 25 september 2009

Anna Anka..

Jag är besviken att vi inte har några Tv-kanaler nu för tiden. Den här populära Anna Anka var gäst hos Rix morron zoo i morse, och det skulle va intressant att se ett avsnitt av detta spektakel Hollywood fruar. Hon va faktiskt lite smårolig....i radion i alla fall.

I alla fall så förflöt den här fredagen rätt så snabbt. Oscar var hos kusinerna och lekte för fullt och sen var det sedvanlig taco ätning, gjord av Lännäs älgen. Väldigt gott och efter det blev det bubbelbad för hela familjen, ganska trångt kan man säja. Ångrar att jag inte köpte ett större bad...

Här i Skorped är det ganska många som har nått slags förhållande till PINK HINK. Då ska jag skvallra att jag stod och tittade på några av medlemmarna idag när jag besökte Cubus. Det var två stycken, en väldigt lång och en betydligt kortare......Och vet ni?? Dom handlade oxå, bägge två!! Vad dom köpte ska jag inte avslöja här....Men dom kanske hade nån spelning så här på fredags kvällen och då vill dom väl ha nått nytt....Det brukar ju kvinnor vilja ha i alla fall.

Inte nog med att man fick vila ögonen på dessa två snygga HINKAR. Jag fick även se två skorpeds brudar i stora staden. En bor i en by ovanför och en i en by nedanför......En av dom hade fått ihop en ganska stor handlings kasse.....Synd att jag inte hann stoppa henne och intervjua henne vad som fanns i alla påsar....

Nej, nu måste jag va lite trevlig med Daniel, tack å hej.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar