torsdag 17 september 2009

Lika ruggigt idag med...Kallt som tusan, men det går ju bra när man får va inomhus. Idag har jag varit ledig inför kommande helgsjobb. Jag har också tagit ledigt på Söndagkväll. Nu när Robert åker redan då blir det svårt med våra jobb..... Men nu blir det snart nytt schema igen, så vi försöker ordna det fram till dess i alla fall, och mina affärsideér är ju tyvärr lika döda som dom som ligger under jorden på körrgårrn....hm.
Har väl inte gjort så många knop idag, förutom dom vanliga "hemmafru" sysslorna å dom ä så tråkiga att jag inte ska ha genomgång av dom här.....Oscar har varit på 4-5års idag och Nova var hemma med mig och maroderade. Lekstugan fick ett varv till av det mörkgråa, hoppas det räcker nu.
Sen på kvällningen var Axel, Nils och "stor Oscar" på besök.

Här har ungarna tagit "bagar-rummet" i besittning. Tror att dom har byggt en affär.....Ser att Nova sprätter omkring i bar överkropp bland killarna, hoppas det inte håller i sig när hon blir stor........

Nu ska familjen sätta sig i soffan och invänta sista familjemedlemmen som beräknas komma om några timmar. Då måste man va på hugget!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar