måndag 18 maj 2009

Ny vecka Nya bekymmer!!

Nu jävlar ä ja besviken på Stockholmarna! Det där iskalla badet på hotellet gav mig en redig URINVÄGSINFEKTION! Tackar snålisar, börja elda ved ni också, då kan ni dra på lite värme i badet!(fast få se nu... är det inte dom snåla som eldar ved??) Söndag natt blev en vaknatt som heter duga. Ont överallt inklusive i självaste organet.....Gick inte att ligga i sängen för man skulle upp var 5e minut å pisse.

Hade glömt hur eländigt det var med denna sjuka. Har inte haft den sen ja va liten. I alla fall provade jag att ta 3 alvedon i tät följd för att lindra besvären men det hjälpte inte ett dugg! Sen vid tre snåret på morgon kom jag på att jag hade nå gamla distalgesic i en burk, drog i mig 3 stycken av dom också. Då blev man lite avdomnad så jag somnade en stund......

Så på Måndag fick man sig en tur till Bredbyns vårdcentral. Det var Dr Lage jag skulle få träffa, bra, han ä ju säker! Han skrev ut lite mumsiga pastiller, så nu ska man väl bli botad. Måste ju va på hugget till på fredag......



Här är Dr Lages förebyggande tips:

Kissa aldrig efter samlag....

Torka dig bakifrån å fram....

Bli gärna kall om arsele......

Eller få se nu, sa han inte tvärt om????


Idag håller jag på att fixa lite inför Western festen. På konsum fick jag bekomma några schyssta kartonger som nog kommer till användning. På biljett fronten går det som hejsan, det behövs nog inte många till förrän alla 70 biljetter är sålda, så är ni sugna ring fort som klåen.....



Nej, nu är det dax för lite tre kaffe, Annica var är du??




1 kommentar:

  1. fruktansvärt ond sjuka du har lyckas få!!! kom ihåg att äta upp hela kuren meducin fast du känner dig bra, annars kan de ba börja om från början igen....

    SvaraRadera