onsdag 6 maj 2009

Helgen närmar sig...

Med stormsteg. Går av imorgon klockan 2. Och då bär det av till stora staden med syrran. Har ett helt A4 fulltecknat med dremeljer som ska inhandlas. Annica tjyvfor i dag oxå så hon har redan förköpt sig.....?

Westernfesten sprider sig... Försöker lägga ut lite krokar här å där. Alla vill gå på fest!! Skulle vara väldigt trevligt om några Kramfors/Bollstabor hittar till "Skörpe" nån gång. Ta på er cowboyhatten och ring mig vetja? På dräktfronten går det som smort. Herren i huset har klart och jag hade min utstyrsel klar till ikväll, då det plötsligt dök upp en expert på mitt maskeradtema, så nu har jag plötsligt svårt att välja.....Men jag kan säja som så, att troligtvis vill man dricka en å annan öl på festen och en av dressarna tillåter nog inte det.....Och med tanke på vilka som är "system ansvariga" måste man vara i toppform när det gäller sväljreflexen....

I helgen ska vedberget bort! Alla frivilliga kommer hit och staplar på Lördag... Ved är ju kul.... På sista april var det många som var på hugget för att stapla lite ved. En från Kåkstan påstod att han är en hejare på vedstapling. Det bådar gott!

Tack å hej.....

2 kommentarer:

  1. Låter spännande med din dräkt! Jag jobbar på min... går väl så där kan jag säga eftersom symaskinen är DÖD! Blir nog en tur till mamma för lite rådfrågning!

    SvaraRadera
  2. Yihah! Hoppas westernfesten blir kul. Ni är så finurliga på att ordna partaj i skörpe.

    SvaraRadera