torsdag 28 maj 2009

Nu jädran!!

Vaknade av Novas gallskrik vid halv fem snåret. Hon var helt omöjlig, inte nöjd med nått. Både tutte och gosedjur fick sig en flygtur över rummet! Tog över henne till min säng, men hon stack iväg ner på golvet och la sig bakom Robert nattduksbord. Där låg hon och ropade dumma mamma, dumma pappa......Efter en halvtimme gick hon tillbaka å la sig spjälsängen och då tillslut somnade hon en stund....Jag fattar ingenting! förutom att man är trött!!

Efter frukost och påklädnad brännde Oscar iväg till Bakfickan. Han liftade med Emil. Sen efter några koppar kaffe var man på "banan" igen...Jag och Nova åkte över på Bredbyn med ett otrevligt uppdrag...Nämligen KLAGA! Jag gillar inte det. Dessutom på min favorit affär, Edvarssons. I fjol köpte vi fasad skivor och färg till stenfoten på huset. Kostade typ 10 000 kr. Borde hålla sig snyggt längre än ett halvår..... Skivorna har böjt sig och färgen är flammig och vitfärgad lite var stans. Inge snyggt alls, å ifjol som det var så bra! I alla fall gick jag dit och klagade. Dom tyckte det lät märkligt och ville ha lite bilder på det hela för att kunna reklamera i sin tur. Det hade jag ju såklart inte med mig.....Så ser ni mig med kameran smygandes runt huset är det inte fjärilar jag knäpper utan den förbaskade stenfoten jag håller på att föreviga!! Fick även göra lite trevligare ärenden. Köpte färg till lekstugan som vi snart ska rycka in och på Granngården fick jag tag i lite grejsmojs till trädgårn. Kan aldrig få för mycket av det.......Eller??

Nej, efter allt klagande... Måste det in lite upplyftande BILDER från Vilda Western igen.....dom tar aldrig slut....

Indianer och cowboysar håller ihop, åtminstånde på den här festen..... Det är den här indianen jag tänkte köpa lekstugan av, eller är det ett indiantält måntro??

Här har sheriffen tagit fast en omöjlig cowboy....Fängelset var i baren tror jag....Kolla va snygga dom är! Om jag minns rätt så har jag satt plant med den här tjejens syrra??

Den här hårdingen har väl aldrig haft det nå lätt i sportsammanhang..? Tror inte att han klarade att kasta ner alla burkar! Men han har vackra kvinnor som tittar på i alla fall....
Nej, nu har sambon kommit hem så nu ska de MYSAS, Tack och hej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar