fredag 22 maj 2009

God morgon allihopa!

Dagens fundering? Varför vaknar barnen alltid kl 06 så fort man ä ledig? och sen när barnen blir halvvuxna är problemet visst tvärt om, klockan blir typ ett innan dom segar sig upp. Jag vill ha ett mellanting av det hela. Kl nio alla dagar beställer jag på.......Då får mamman smyga sig upp och hinka kaffe och läsa öa i lugn och ro. I morgon blir en sån dag förresten, för nu pyser ungarna till Byvattnet igen och ska sova över tills imorrn. Inga barn är ju tillåtna i SALOONEN......Barnen gillar att fara dit. Det finns mycket att hitta på där. Bl a åka fyrhjuling och leka med Molly. Spela spel brukar också stå på schemat. I kväll har Oscar beställt på tacos och Annie hon är snäll och fixar det hela. Nu till ett VIKTIGT KOMIHÅG!! Imorgon är det städdag i VIKA. Så då tycker jag att alla tar sin kratta och spade och ger sig iväg dit. Klockan tio startas det. Alla ni som ska på Saloonen ikväll kan ju behöva lite frisk luft imorgon och då passar det utmärkt att sega iväg ner till Vika och göra ett litet ryck........? Förväntar mig att alla 70 dyker upp. (annars går ni till Bygdis å städar istället)


Nej, nu ska ungarna badas och Konsum ska plundras på nå "Gött"..

1 kommentar:

  1. ha så rasandes kul ikv.. Va inte FÖR billig bara sas!! Har själv packat klart så nu fattas de bara att packa mig själv. Men ja hoppas vi syns en sväng ikv innan vi drar iväg... kram/syrran

    SvaraRadera