lördag 2 maj 2009

Dagen då knarket kom till byn....

Packa era väskor och ge er av, för nu har knarket kommit till byn!! Träffade en person ikväll som hade bevis på detta. Var alldeles uppjagad då jag kom dit.

Kan du läsa utrikiska? var första frågan.
Ja, om det är engelska svarade jag.
Vi måste nog ringa polisen också! Och du måste ta på dig ett par handskar så du inte får nått på dig......Tyckte det lät lite väl häftigt så jag avböjde handskpåsättningen....

Personen pekade på en liten vit påse med små kulor inuti...Hade hittat den på vägen.....Då jag såg påsen försvann spänningen direkt... Det var en sådäringa mögel påse som följer med när man köper nya skor......Så var det med knarket i Skorped....

Do not eat... stod det förresten på påsen......Tack å god natt!!

PS..Hade jag vetat att den där elaka "trättpolisen" var i tjänst skulle jag ha ringt och anmält detta maffia knarkfynd...

2 kommentarer:

  1. ha ha ha.... Äntligen LITE "Visteria lane" känslor på denna by!!! Och jag har väldigt många knarkpåsar i min båt oxå, om någon skulle va sugen sas..

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket "knark" man skulle ha om man samlat på sig alla dessa små påsar... :-)

    SvaraRadera