söndag 17 maj 2009

Bloggaren ljög?

Påstod i Fredags att jag skulle vara bra på att uppdatera bloggen under Stockholmresan, men oj, så svårt det var. Alla som brukar fara till Stockholm vet ju hur stressigt det är. Så bloggen hanns helt enkelt inte med. Dessutom "gatt" ja ju flörta med Joel varje gång jag ville åt internet....

Vi stannade på mässan direkt och gick å tittade på diverse maskiner och dylikt. Jag såg faktiskt ett par maskiner som jag behöver i trädgården. En mini grävmaskin och en mini dumper. Det fanns egentligen bara ett ställe som jag ville besöka å det var Sundbergs bostads barack. Dit hittade vi inte så den ä osedd än.......

När man åker till Stockholm brukar det vara en sport att försöka få syn på så många kändisar som möjligt. Sist jag var på arlanda såg jag bland annat systrarna Graaf, "Joker i Rederiet", Robyn och sist men inte minst självaste Göran Persson. Det var då det. I fredags fick jag syn på dessa Superkändisar:Lars Hellgren var en riktigt övertygande försäljare!
Tro om Karl-Bertil gjorde några fynd under mässan??
Vi gick på mässan ända tills dom nästan körde ut oss. Då äntrade vi bussen och åkte till hotellet vi skulle bo på. Superfina rum, stora ljusa och med badkar......Vi frächade till oss och gick och åt på hotellresturangen. Fram på natt kröken drog vi som orkade ned till "city" för att gå på Sky-bar. Det var där jag hittade nästa kändisgäng!! Barack ägaren såg jag inte till under dagtid, men på nattkröken var han i farten. Anders Sundberg hade kul på Sky-bar. Men vart var din broder?


En del kändisar är så kända att dom inte ens fastnar på bild....Men det här är i alla fall Mattias Lundin och Tobias Helgesson...Även dom trivdes på Sky-bar....

Efter ett par drinkar på detta trevliga ställe åkte vi hem till hotellet igen. Jag, Robert, Linus, Johan och "Björna Jonas".( dom enda som mäktade med nått nattliv på Fredan.....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar