tisdag 1 augusti 2017

Vilken bra dag!


Hello 

Vilken bra (läs tråkig) dag jag hade igår. Hann med allt möjligt. Bland annat göra storkok med köttsoppa, koka rabarbersaft, baka, städa och sist men inte minst en 6 kilometers löprunda - Nice! 
Det här det va göttans de!!! Synd bara att det endast var jag som tyckte om soppan...Ungarna gav inget högt betyg på gårdagens middag. 
Och här är det dumlekakor på G! Dock blev dom inte så goda som jag hade hoppats på. 

Å idag då?

Jo, dagen går väl typ i samma stil som igår. Städar och donar med lite utav varje. Jag har storgjort och rensat bort ca 1700 bilder från datorn. Minnet började ta slut så den fungerade inte som den skulle. Men, nu är det full fart på datorn igen efter att jag tömt den på en massa skräp. 

Och ikväll tror jag minsann att det vankas MYSKVÄLL! Man gett ju måste ta vara på min sista semestervecka! 🍓🍸🍷🍓 Måste bara kolla så jag har nån skumpa på kylning

/Syns å hörs 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar