torsdag 17 augusti 2017

Första skoldagen!

Morning

Då var sommarlovet slut för denna gång. Idag börjar Oscar sjuan och Nova fyran. Vad stora barnen vips har blivit 💕💕

Och själv drar jag till FTV Domsjö. Trevligt, har inte varit där något än efter semestern. Måste ta en tur i Domsjö-området också nån dag och leta åt syrran och Robin!! Dom har ryckt in ett hus där i Domsjö. KUL!! Jag tror dom flyttar in den här veckan 👍

Och annars?

Jo, igår förstörde allt regnande våra hallonplockarplaner!! Morr!! Vi skulle ju ut och plocka. Men, va tusan! Det regnade ju typ hela dan och då blir det inte kul att trava omkring i hallonriset. Vi ska göra ett nytt försök ikväll.

Bildresultat för lantislygdman plocka hallonBildresultat för lantislygdman plocka hallon
Så här vill jag ha det i år med. Mycket hallon till min frys!!

/Tack för mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar