måndag 28 augusti 2017

Kvällsdopp...

Hello 

Då var det måndag igen da - och jag längtar SÅ till torsdag!! För då går årets kräftfiske av stapeln 👍👍 Ska bli så sköj!! Och jag tror på riktigt bra fångst i år. 

Igår kväll roade jag mig med att dona lite inför kommande kräftskiva. Har ju mycket svamp kvar sen ifjol så jag drog till och bakade smördegspiroger med kantarellfyllning. Hoppas dom blev goda? Har aldrig gjort såna förut. 
Två första uttagna ur ugnen. Obs! Låt er inte luras av det fula utseendet. Jag tror att dom är supersmarriga....

Och medans jag bakade piroger roade sig Nova med att testa sin badgegga som hon fick i födelsedagspresent. Det är som ett pulver som man häller i badet och vips så badar man i rosa geleklumpar. SKITÄCKLIGT!! Kändes grodyngel fulla badet 😖😖
Fast Nova hon va helnöjd!! Badade typ i fler timmar. Sen när man tröttnat på gelebadandet hällde man i påse nummer två - och vips så blev vattnet som vanligt igen!! Vem fan kom på allting undrar jag????
Så här ser förpackningen ut. Köp det om ni vill ha lite äckelpäckel i badet.....Usch!! 

/Tack och adjöken 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar