torsdag 10 augusti 2017

Liten vinst!

Tjo flöjt

Det blev sju rätt på travet igår kväll....en ynka krake ifrån som vanligt 😝Men, jag sörjer inte för det! 67 kr i vinst och på spelkontot har jag just nu 450 kr. Så att spela på travet har ungefär gått jämnt upp hittills. Så jämför man med mina andra spel så har travet varit rena rama GULDGRUVAN!!
Bildresultat för trisslotterBildresultat för spela på lotto
För det första prenumererar jag på Triss varje månad - där går jag back varje gång! Vinner typ ingenting. Sen har jag ju också en stående lottokupong som jag haft i flera år - Den är ännu sämre än triss....där har jag väl vunnit 26 kr en/två gånger per år, så lotto är rena bottennappet.

Jag tror faktiskt att jag ska säga upp lotto och triss och bli Travkusk istället. Miljonerna är nära nu 😎

Å nu är det torsdag och snart är den första jobbarveckan gjord!! 
/ Tjing 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar