onsdag 30 augusti 2017

Vem ha avverka???

Morning 

Fy FAN vad jag va rakt nära döden igår! Springdjävulen tar snart knäcken på mig 😎😎 Fjärde dagen i rad med träning och backintervaller stod på schemat. Så här i efterhand ångrar jag att jag inte tog en vilodag igår.....Lätt att va efterklok! 
Döden, döden!! Usch, vilken märklig känsla när det bara snurra i huvve och man är så matt att det känns som man ska svimma vilken sekund som helst, bena orkar knappt röra sig 😜Kan inte vara hälsosamt!!!?? 
Vem ha avverkat "mitt" kilometerträd??? Exakt här är det en kilometer hem....Jag blev ju alldeles förvirrad i min trötthet när jag inte såg trädet
Här var det lite gladare miner = Intervallerna är färdiga och jag fick lunka hem igen 😛

Och nu är det ny dag och nya tag!
/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar