onsdag 9 augusti 2017

En vana 😎

Hej Ă„ hĂ„, 

TĂ€nk att jag har börjat smyga omkring i Köpmanholmen titt som tĂ€tt nu för tiiin! Har varit dĂ€r hela tvĂ„ gĂ„nger pĂ„ tvĂ„ mĂ„nader, verka ha blivit en vana. 

IkvĂ€ll var det en fotbollsmatch som lockade LĂ€nsman till Köpmanholmen. SSKs 7 manna lag spelade mot KB-65, och jĂ€marn vilken spĂ€nnande match det blev!! Och Skorped blev segrare. Brudarna Vann med 2-1 đŸ’Ș👍đŸ’Ș👍đŸ’Ș

MYCKET BRA SPELAT ALLIHOPA! 
Men vad Ă€r det för fel pĂ„ Sveriges vĂ€der? Jag hade förvandlats till en isbit innan matchen var över....fick lov att ha stjĂ€rtvĂ€rmen pĂ„ högsta hela vĂ€gen hem sen - Ă„ Ă€ndĂ„ fortsatte jag att frysa 😬😬 hoppade i duschen direkt nĂ€r jag komme hem för att fĂ„ tillbaka vĂ€rmen! Usch för kyla 😡
Och sĂ„ hĂ€r verkar skolan se ut pĂ„ Holmen....jag undrar hur mĂ„nga klasser som gĂ„r hĂ€r, 1-6 kanske? 

Men!! Helsingland!! Jag har helt glömt bort travet - mĂ„ste surfa ivĂ€g och checka pĂ„ stört 

/ Tack Ă„ huj 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar