onsdag 2 augusti 2017

Mormorkväll och Farmordag

Tjo flöjt!

Nu har jag skickat iväg Nova på "Farmordag". Alla kusinbrudar får följa med farmor till stan och shoppa. Nova var väldigt på hugget i morse och dom får säkert en jättekul dag med farmor. 

Och gårdags kvällen kan man väl kalla för "Mormorkväll".  Jag och morsan hade nämligen bokat in en "semesterdate". Vi har ju typ inte träffats nåt under hela sommarn. Kvällen blev väldigt trevlig och som vanligt fick vi SKRATTA I MASSOR!! Nova sa nu på morgonen - "Mamma, du och mormor skratta ju hela tiden" = Det var bra betyg på kvällen tyck jag. 
Här är allt klart inför våran Myskväll. Kantarellpaj, räkor, ostar, dipp och vitlöksbröd. Mums vad gott! 
Mammas kantarellpaj. En fröjd för ögat och supergod!! 
Jag redo för date 😍😍
Kvällens fördrink blev en Martini Bianco. Väldigt läskande 👌
Kvällen till ära hade jag dukat med mitt finaste porslin! Är så nöjd över servisen jag köpte av Urban. Enda nackdelen är att jag måste diska för hand....Hugaligen vad drygt 😖

Det här var ju KUL! Den här bilden riggade vi bara för att skicka den till Annica - för att retas! Hon har ju börjat jobba igen och vi har fortfarande semester - Höhöhöhö, jättekul!!

Tack för en trevlig kväll Mamsen 💋💋

Å nu ska jag och Oscar surfa iväg på nya äventyr 
/puss å kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar