lördag 12 augusti 2017

Det tar sig!!

God morgon!

Vilken strĂ„lande fin morgon 🌞Vad mysigt att kliva upp klockan sex och mötas av blĂ„ himmel och sedan koka sig en panna redigt kaffe och bara njuta. HĂ€rliga tider!! Idag skulle det ha varit en SUPERBRA dag att fara ut med flotten i GultjĂ€l.

Jag vill ut och Äka flotte!! Kanske man kan ta en tur nÀsta helg om det blir fint vÀder?

I alla fall sĂ„ har jag redan hunnit med springrundan för dagen, drog ivĂ€g redan halv Ă„tta, och jag fick ny bĂ€sta tid för sĂ€songen. Idag tog jag milen med kilometerfart pĂ„ 5.35! đŸ’ȘđŸ’Ș HELNÖJD!!

FortsÀtter jag sÄ hÀr kanske jag har en pytteliten chans att komma ner pÄ min rekordtid....om typ nÄgon mÄnad till. Jag vill slÄ nytt rekord!!

Jaha, hur i hundan ska jag fira detta nya sĂ€songsbĂ€sta nu dĂ„? 
Nu vet jag! Med en fjÀrde kopp kaffe!

SKÅL/HÖRS/HEJ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar