lördag 12 augusti 2017

Inte så smart...

Hahahaha..

Hur kunde jag få för mig att fara ut och plocka hallon i mina kortaste shorts och med bara tennisdojer på fötterna??? Kanske för det var så varmt och soligt när jag for 😎
Kort-kort i skogen = inte smart. Tordes ju knappt gå i hallonriset, och sen var det massor med insekter å fanstyg som surra och irriterade mig hela tiden! 
Fast plocka hallon är jättekul om man nu har rätt klädkod för ändamålet vill säga....Droppen blev när en ödla rasslade förbi framför fötterna. Då hoppa jag upp på cykeln å tröa iväg hem igen! Fick ju ihop sex km cykling i alla fall 👌


Och faktisk 4 dl prima hallon. Dom får bli efterrätt ikväll

Bäst att börja med middagsförberedelserna då. Tror att det får bli kycklingfilé i ugn idag.

/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar