måndag 21 augusti 2017

Fotbollsmatch!

Halloj

Igår drog jag och Nova iväg till Arnäs på eftermiddan. Skorpeds sjumanna lag hade bortamatch. Matchen var riktigt spännande från början, men tyvärr fick Arnäs övertag och matchen slutade med förlust! Arnäs hade dessutom en riktigt storspelare som hade värsta hårdaste skotten, typ som Zlatan 😜😜
Matchen i full gång! Å helvett vad jag frös innan matchen var slut....Vad är det för fel på Sverige?? Tyckte mätarn visade 16.5 grader, då borde man väl inte frysa ihjäl? Fast när det blåser ISVINDAR hela tiden...Morr!! Nu är det jag som beställer en dunjacka illa kvickt ☃☃ Jag är less på att frysa 😊

Och det här fick bli matchfikat. En kall ramlösa som gjorde att jag frös ännu mer...
Bildresultat för varma toastar
Efter matchen brände vi hem till Skorped igen och kvällen avslutades med att äta varma mackor och se några avsnitt på Solsidan = MYS på högsta nivå 💗💖💗💖

/Tack å huj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar