torsdag 30 september 2010

Vilka fynd!

Idag har jag och Nova verkligen fyndat i stan. På kort tid dessutom. Hittade jeans, halsduk, jacka, tröjor, mm. Ja, listan kan göras lång! Har kommit på att jag ska lära Nova att bli en riktig shoppare.....Då får ju jag sällskap när familjen är ute på vift. Bra va? Och inlärningen går riktigt bra. Nova ville köpa det mesta hon såg, och sen ville hon gärna dra och slita i allt som kom i hennes väg. Precis som en äkta kvinnlig köpare brukar göra. Sen tog hon till och med på sig den nya jackan direkt inne på affärn. Högsta betyg till Nova när det gäller inköp alltså!

Nova är helnöjd med sin nya jacka och jag gillar min halsduk. Allt i ROSA såklart! 

Snabbt som ögat var vi hemma på station igen och sen försvann resten av dagen i tomma intet.....Ett besök på Biblioteket hann vi med på kvällningen i alla fall. Jag har inte lånat en bok där sedan skoltiden, å det var ju ett tag sedan. Barnen vill gärna fara dit, dom gillar att läsa böcker. Så det är bäst att passa på så länge det varar. Själv lånade jag en Henning Mankell som jag tänkte skumma igenom lite snabbt...... Med start NU

Tack å hej!

1 kommentar:

  1. Har du läst boken från hon som bodde i Solberg?? Den var lika skrämmande som läsvärd.. Jag läste ut den på samma dag :-) Sträckläsning (skräckläsning)

    SvaraRadera