onsdag 1 september 2010

Trädgårdsmöte

Äntligen lyckades jag vara med på ett trädgårdmöte. Det är ju alltid lika trevligt! Den här gången träffades vi i Önskan hos Ann-sofie. Vi fick se nyanlagda odlingslådor och ett jättefin rabatt bredvid den inglasade uteplatsen. Och det bästa av allt jag fick klappa en riktigt björn......Ja, död var den ju förstås, men ändå! Skjuten av Lars ifjol och nu prydde den sin plats på en vägg i vardagsrummet. Hur coolt som helst! Måste tvinga sambon att bli jägare......fast jag har ju nästan en jägarexamen, så det kanske blir jag som går ut i skogen och knäpper en bamsebjörn?Regnbågen kom fram och hälsade på i regnet. Som vanligt blev det en trevlig stund med trädgårdstanterna och jättegott fika.....Dom som gillar att banta ska absolut inte gå med i denna förening!

Nej, nu ska jag göra ett ryck å fortsätta med gardinbytena.......Jag har ju dessutom lyckats få åt mig gardiner ifrån Ikea utan att själv varit där...Perfekt!
Vi hörs....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar