torsdag 2 september 2010

Raketfart!

Oj då! När en kärring vill nått speciellt då kan det gå riktigt fort......Idag var jag och köpte en färghink på Edvarssons, och sen på eftermiddan målade jag en fondvägg i matrummet. Den vita färgen var smutsig efter alla ljus som stått för nära väggen, svarta flammor ända upp mot taket. Sagt och gjort, jag rollade över eländet i en mörkgrå färg. Klart på några timmar och resultatet blev helt ok.Så här blev det, spana in älghornet, visst är det läckert???. Å så här blev det i vardagsrummet. Nu är det bara köket kvar, men dit har jag inte hittat några gardiner än.....

Nu måste jag sällskapa med sambon, tack för mig!

2 kommentarer:

  1. Sååå jäkla snyggt!! Tur jag har du som syrra när det bli dags för å "pimpa" torpet... :-)

    SvaraRadera
  2. Thank you! Jag hjälper dig! Måla är ju bland det roligaste som finns....:)

    SvaraRadera