tisdag 7 september 2010

Idol....?

Oj, dagen är redan slut....Var tar tiden vägen?? Idag har jag fortsatt att städa bort en massa rat som jag lyckats samla på mig. Dagen till ära fick massor av gardiner modell tidigt 90-tal åka till nya jaktmarker. Börja nästa ångra mig nu när jag tänker efter.......

Sen har det fikats en hel del med syrran, med altansnack som tilltugg! Oj, vilka planer vi har på var sitt sätt. Våra altaner blir ju kanonbra (i fantasin alltså)
Gårdagens HÅRDA motionsrunda resulterade också i två jättefina exemplar av fårticka......Plums ner i stekpannan och mums va gott det blir!

Nu är det kväll och som många andra måste jag "sätta på" fyran och se IDOL och drömma mig bort....Jag vill också kunna sjunga och spela gitarr!

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar