söndag 12 september 2010

VV = Vek Vänsterpartist...

Jag har gått å blivit vänsterpartist......åtminstånde om man ska lita på ÖAs partitest. Igår när jag var över till syrran gjorde vi testet och vips fanns där tre stycken vänsterpartister, en folkpartist och en som höll på Centern.....Väldigt intressant, gör testen ni med, gå in på http://www.allehanda.se/ Då blir det genast jättelätt att välja rätt.......?

Senare på kvällen träffades alla "partiekamrater" här hemma. Mycket trevligt! Till och med tequila flaskan kom fram....Å i och med att den kom fram fick Länsman göra mört......Vekling, tre tequila å sen var loppet kört för min del. Man har legat av sig på gamla dar?
Hoppas ni hade skoj alla ni som var kvar i alla fall! Jag trodde faktiskt att jag som Vänsterpartist skulle tåla en hel del....Dessutom var väl Gudrun Schyman ledare för Vänstern, å hon visste väl hur det gick till med flaskan?Hej hopp! Idag tar vi nya tag.....Jag hoppas på mycket tårta hos min Mor senare under dagen! Hon fyller nämligen år....GRATTIS MAMMA! (Har du gjort nå negerbollar??)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar